Ο μύθος της ενίσχυσης των μάχιμων υπηρεσιών της Θεσσαλονίκης!

Το δόγμα της ενίσχυσης των μάχιμων υπηρεσιών αποτελεί μια πάγια απαίτηση του ίδιου του Σώματος άλλα και ολόκληρης της κοινωνίας μας, η οποία διαθέτει τα ιδανικότερα αντανακλαστικά ανίχνευσης σοβαρών καταστάσεων πολλώ δε μάλλον στις μέρες μας. ..
Την ώρα λοιπόν που το έγκλημα καλπάζει σε όλα τα επίπεδα, μετά από την δεκαετή μνημονιακή λαίλαπα που χτύπησε τη χώρα μας, χρειάζονται άμεσες λύσεις ώστε να επανέλθει η κανονικότητα στον τομέα της ασφάλειας του πολίτη!
Αυτό αποτελεί κοινή ομολογία. …
Οι πρόσφατες πολιτικές  αλλαγές στον τόπο  ενεργοποίησαν όλους τους αισθητήρες του συστήματος που αφορούν τον κλάδο του αγαθού της ασφάλειας σε όλα τα επίπεδα.
Η νέα πολιτική και φυσική Ηγεσία του Σώματος ενεργοποίησε και υλοποιεί τον εν λόγω σχεδιασμό κινούμενη σε γενικές γραμμές προς την σωστή κατεύθυνση.
Υπάρχουν όμως επιμέρους ζητήματα τα οποία χρήζουν αντιμετώπισης εμβάθυνσης και οργάνωσης πριν δημιουργήσουν σοβαρές πληγές εκεί που δεν υπήρχαν μέχρι σήμερα, διότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να πληγεί η εικόνα του σώματος σε μεγάλο βαθμό.
Για να γίνω πιο σαφής και συγκεκριμένος  χρησιμοποιώντας το παράδειγμα της συμπρωτεύουσας στην οποία τυγχάνει να υπηρετώ, είναι αδιανόητο στο βωμό του νέου δόγματος να χρησιμοποιείται ως εργαλείο, το οργανόγραμμα της δεκαετίας του χίλια εννιακόσια ογδόντα, όταν οι ανάγκες, οι απαιτήσεις καθώς και οι αρμοδιότητες συγκεκριμένων υπηρεσιών οι οποίες αποξηλώνονται από προσωπικό χάριν της ενίσχυσης των μάχιμων, ήταν ανάλογες της τότε εποχής, σε σχέση πάντοτε με το σήμερα που έχουν γιγαντωθεί. Βεβαίως το γεγονός της κωλυσιεργίας τουλάχιστον σαράντα ετών στην επικαιροποίηση και αναβάθμιση του οργανογράμματος των εν λόγω υπηρεσιών είναι ένα άλλο ζήτημα για το οποίο επίσης κάποιοι φέρουν ευθύνες. ..
Ένα δεύτερο κομμάτι όπου ο νέος σχεδιασμός υστερεί αισθητά, μιλώντας πάντα για την συμπρωτεύουσα, αφορά στην έλλειψη στοιχειώδους  χρησιμοποίησης κριτηρίων για την κάλυψη των αναγκών μάχιμων υπηρεσιών όπως π.χ η ΔΙΑΣ. Είναι αδιανόητο να ζητείται προσωπικό από συγκεκριμένες αυτοτελείς υπηρεσίες του Αρχηγείου, γιατί όπως αναφέρθηκε παραπάνω  λανθασμένα βάσει του παλαιομένου οργανογράμματος φαίνονται εικονικά ως υπερστελεχωμένες, χωρίς έστω μερικά υποτυπώδη κριτήρια π.χ  ηλικιακά, βαθμολογικά, προσόντων, κατάρτισης, εκπαιδεύσεων κ.α.
Θέτω λοιπόν μερικά ρητορικής φύσεως ερωτήματα προς πάσα κατεύθυνση ως τροφή για σκέψη. ..
1) Γίνεται μια αυτοτελής υπηρεσία με κατά τόπο εδαφική αρμοδιότητα σχεδόν τη μισή  Ελλάδα (από Έβρο έως και Θεσσαλία, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και την Ήπειρο), και τομέα δράσης τη χρήση επιστημονικών μεθόδων αντιμετώπισης του σύγχρονου εγκλήματος, να μπορεί να λειτουργήσει έστω και υποτυπωδώς μόνο με 50 άτομα προσωπικό όπως απαιτεί το οργανόγραμμα της δεκαετίας του ’80;
2) Μπορεί ένας συνάδελφος ηλικίας 50+ ετών να ανταπεξέλθει σωματικά και πνευματικά στις ανάγκες της Δίκυκλης Αστυνόμευσης όσο ακμαίος και αν τυγχάνει;
3) Ποιος ο λόγος να εκπαιδεύεται για χρόνια κάποιος συνάδελφος ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα η πολιτεία, ώστε να του χορηγήσει ειδικότητα βάσει π.χ του Π.Δ.342/77 σε συγκεκριμένο τομέα της επιστημονικής Αστυνομίας, όταν η ίδια η πολιτεία ακυρώνει την οποία εκπαίδευση και κατάρτιση του με μια πράξη της, απομακρύνοντας τον μάλιστα από τα καθήκοντα του, που προφανώς κάλυπτε πάγιες και διαρκείς ανάγκες οι οποίες είναι αδύνατον να καλυφθούν από κάποιον άλλο συνάδελφο μη εκπαιδευμένο στο συγκεκριμένο επιστημονικό τομέα ;                                      4) Ο νόμος που κατάργησε συνολικά 6700 κενές οργανικές θέσεις σε όλη την επικράτεια και πάνω από 1000 οργανικές θέσεις συγκεκριμένα στη Συμπρωτεύουσα, πότε επιτέλους θα αλλάξει, μιας και αποτελεί  εδώ και χρόνια πάγια θέση της Ομοσπονδίας μας;
5) Γιατί σε όλες τις προηγμένες Αστυνομίες του κόσμου, οι υπηρεσίες που καλύπτουν  επιστημονικής φύσεως ανάγκες διαφυλάσσονται ως κόρη οφθαλμού και αποτελούν την αιχμή του δόρατος στην αντιμετώπιση του εγκλήματος, ενώ στην χώρα μας παρά τις τεράστιες επιτυχίες που έχουν να επιδείξουν αυτές μέχρι σήμερα, δεν αντιμετωπίζονται αναλόγως;
Ο θυμόσοφος λαός μας λέει πως με μπαλώματα το ρούχο δε γίνεται καινούργιο. ..
Ας βρουν τα κέντρα αποφάσεων τον σωστό  τρόπο που θα δώσουν νέα πνοή στις μάχιμες υπηρεσίες που τόσο μεγάλη ανάγκη το έχουν, χωρίς να «αποξηλώνουν» άλλες ειδικές επιστημονικές υπηρεσίες που προσφέρουν υψηλότατης διαπιστευμένης ποιότητας (ISO 9001, 17020 & 17025) καθώς και ποσότητας έργο, από διαφορετικό βέβαια μετερίζι…
Το κοινό αίσθημα της ισότητας θα ικανοποιηθεί τόσο εντός του Σώματος όσο και εκτός, με την γενναία ενίσχυση της Συμπρωτεύουσας σε έμψυχο δυναμικό κατά την διάρκεια των προσεχών εκτάκτων μεταθέσεων του Οκτωβρίου, με την επικαιροποίηση και αναβάθμιση του οργανογράμματος των ειδικών υπηρεσιών που υπάγονται στο Αρχηγείο και εδρεύουν στην πόλη μας, καθώς και με την στοχευμένη πέρα από επικοινωνιακά στρατηγήματα αναδιάταξη του συνόλου του προσωπικού της ΓΑΔΘ.
Όλοι ξέρουμε πως υπάρχουν και ουσιαστικοί τρόποι πέραν των επικοινωνιακών, ώστε να γίνει πράξη ο συγκεκριμένος στόχος ….!
Βούληση χρειάζεται!
Υ.Γ.: Παρακαλούνται όσοι ξαφνικά χύνουν κροκόδειλια δάκρυα μέσω συνδικαλιστικών ανακοινώσεων, ενώ αποτελούν τους ηθικούς αυτουργούς της παγιοποίησης του μύθου των δήθεν «βολεμένων» και της στοχοποίησης για συγκεκριμένες υπηρεσίες της πόλης μας, να αναλογιστούν τις θεσμικές ευθύνες τους απέναντι στο σύνολο των συναδέλφων αποβάλοντας επιτέλους κάθε φθηνή μικροπαραταξιακή λογική που εξυπηρετεί ψηφοθηρικούς σκοπούς.

Λάζαρος ΜΑΧΑΙΡΙΔΗΣ
Μέλος του Δ.Σ της Ε.Α.Υ.Θ
Αντιπροσώπος στην Π.Ο.ΑΣ.Υ
Μέλος του ΕΚΑ Θεσσαλονίκης

Διαβάστε ακόμα

Δράσεις - Παρεμβάσεις
0 shares0 views
Δράσεις - Παρεμβάσεις
0 shares0 views

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ κας Έλενας ΡΑΠΤΗ, ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ & ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

staff - Σεπ 13, 2019

Η Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης κα Ελένη ΡΑΠΤΗ έπειτα από δική μας ενημέρωση που της κάναμε για την έλλειψη προσωπικού και…

Αρθρογραφία μελών ΕΚΑ
0 shares0 views
Αρθρογραφία μελών ΕΚΑ
0 shares0 views

Ο αστυνομικός κινδυνεύει και από το νέο Π.Κ. όταν κινείται με περιπολικό χωρίς τεχνικό έλεγχο του Αντωνόπουλου Δημήτρη.

staff - Σεπ 11, 2019

Ενώ τα δεδομένα του Π.Δ. 45/2008 είναι ευρέως διαδεδομένα, τόσο στην πολιτική όσο και τη φυσική ηγεσία και αφορούν τα…

Δράσεις - Παρεμβάσεις, Συνδικαλιστικά
0 shares0 views
Δράσεις - Παρεμβάσεις, Συνδικαλιστικά
0 shares0 views

Τα θέματα του ΔΣ της ΕΑΥΘ – Πάλι δεν στάλθηκαν στα μέλη, όπως προβλέπεται

staff - Σεπ 04, 2019

Τα θέματα του ΔΣ της ΕΑΥΘ - Πάλι δεν στάλθηκαν στα μέλη, όπως προβλέπεται Δευτέρα μεσημέρι στις 14:00 ενημερωθήκαμε για…